divendres, 26 de juliol del 2013

1 TRIMESTRE 2013

A principi de curs al TILDAPATCH em vaig emocionar fent samarretes per aquest estiu i alguna per a l'hivern.
A principio de curso el TILDAPATCH me emocioné haciendo camisetas para este verano y alguna para el invierno.









La de la "marieta" es més apropiada per Quaresma... però m'encanta!!!!
La de la "mariquita" es más apropiada para Cuaresma ... pero me encanta!!








Després una companya de classe va portar aquest elefant del blog de Retro Mama i em vaig enamorar tant que fins i tot l'he posat en una samarreta, estic pensant de fer-ho més reduït tipus clauer però més endavant.
Después una compañera trajo este elefante en blog de Retro Mama y me enamoré tanto que incluso la he puesto en una camiseta, estoy pensando hacerlo más reducido tipo llavero pero más adelante.













Sobre el Febrer el regal per als amics, bé més aviat per a les mares per la seva assistència a l'aniversari de l'ANNA 2 anys ja, ...
Sobre el Febrero el regalo para los amigos, bien antes para las madres por su asistencia al cumpleaños de la ANA 2 años ya, ...




El primer any vaig regalar "flors" de roba.
El primer año regalé "flores" de ropa.








A mitjans de Febrer el regal per a un BB que he anat ampliant amb pitets, una bossa per berenar, pitet de babes i patito (d'aquest últims no tinc fotografies)
A mediados de Febrero el regalo para un BB que he ido ampliando con baberos y una bolsa para la merienda.


Un altre BB que sempre son molt benvinguts.
Otro BB que siempre son muy bienvenidos.











Al Març una corona i bossa a conjunt.
En Marzo una corona y bolso a juego.









I per acabar el trimestre una altra corona d'aniversari i una bossa per portar berenar i unes altres per al que sorgeixi o per a la guarderia al Setembre.
Y para finalizar el trimestre otra corona de cumpleaños y una bolsa para llevar la merienda y otras por el que surja o para la guardería en Septiembre.







Aquí l'ANNA que ja apunta maneres.
Aquí el ANNA que ya apunta maneras.


2 comentaris:

  1. Quina maravella, ja m'agradaria saber cosir aixi!!
    M'encanten la de la marieta i la del elefant, son tan mones...
    Si et ve de gust fer un intercanvi ja diras...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara estic aprenent, i tinc un munt d'idees el que em falta és temps per fer-les o apuntarles.
      Jajaja segurament cosiràs millor que jo, tindries que veure la cara de la profe ...
      Quan vulguis, tu demana.

      Elimina