dimecres, 17 de juliol del 2013

INTENT FALLIT

A finals d'any vaig tindre intenció de fer un mòbil per al cambiador ... però com sempre tot queda a l'aire o per al següent ... realment encara no tinc clar on col·locar els cavallets de mar i les estrelles.

A finales de año tuve intención de hacer un móvil para el cambiador ... pero como siempre todo se queda en el aire o para el siguiente ... realmente todavía no tengo claro dónde colocar los caballitos de mar y las estrellas.

També em vaig fer un bolso model "Tilda" amb les seves roses a conjunt.

También me hice un bolso modelo "Tilda" con sus rosas en conjunto.





1 comentari:

  1. Quina passada de cavallets. Seria genial com a mobil. Jo vaig fer un de ganxet i vaig utilitzar una nansa de bolso completament rodona q vaig comprar i va quedar molt be. Per si et serveix la ideia...

    ResponElimina