diumenge, 29 de març del 2015

REGALS

El Diumenge de Rams, és el meu Sant, a casa ens encanta regalar cosetes, per això li he fet a la meva mare, que es diu com jo, la parelleta del ratolí que li vaig regalar farà quasi un any. Ha estat súper contenta, més que res, perquè no s'ho esperava  : )
L'únic que no he fet fotos del ratolí, m'he despistat.
I a mi m'han regalat un munt de cosetes!!!! Estic súper contenta!!!!!

El Domingo de Ramos, es mi santo, en casa nos encanta regalar cositas, por eso le he hecho a mi madre, que se llama como yo, la parejita del ratoncito, que le regalé hará casi un año. Ha estado súper contenta, más que nada, porque no se lo esperaba   : )
Lo único que no me he acordado de hacer fotos del ratón.
Y a mí me han regalado un montón de cositas!!!! Estoy súper contenta!!!

Regals de la meva mare
Regalos de mi madre

Els meus
Los míos
Robetes Tilda, llibre de OLIVER+S de Liesl Gibson i unes aplicacions de NANUK que m'encanten
Ropa Tilda, libro de OLIVER+S de Liesl Gibson y unas aplicaciones de NANUK que me encantan.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada