diumenge, 15 de novembre del 2015

EL DRAC RAC

Us presento al Drac RAC, el seu nom ve de la preciosa cançó que té el grup musical POT PETIT i que ens encanta, ja ens hem aficionat als seus súper concerts. Si no els coneixeu i teniu nens us els recomano al 100%. Ha sigut un camí una mica llarg, ja que he fet trenta milions de coses abans d’acabar-lo, el primer cop que el vaig veure va ser al blog de Desmadejalamadeja  i va ser AMOR A PRIMERA VISTA, d’aquest que dius a de ser meu, SI o SI. I per fi l'he acabat.

Os presento al Dragón RAC, su nombre viene de la preciosa canción que tiene el grupo musical POT PETIT y que nos encanta, ya nos hemos aficionado a sus súper conciertos. Si no los conocéis y tenéis niños os los recomiendo al 100%.
Ha sido un camino un poco largo, puesto que he hecho treinta millones de cosas antes de acabarlo, la primera vez que lo vi fue al blog de Desmadejalamadeja y fue AMOR A PRIMERA VISTA, de este que dices a de ser mío, SI o SÍ. Y por fin lo he terminado.






  
El patró és de la LALYLALA i m’encanta tot el que dissenya, el Gla Erwin del post anterior, també és d’ella. 
El patrón es de la LALYLALA y me encanta todo el que diseña, la Bellota Erwin del post anterior, también es de ella.

















2 comentaris:

  1. Wow!! T'ha quedat precios! Aquest nino és molt especial, no se que té que ens enamora tant als grans com als petits... Té mil parts però una vegada acabat te'l mires i ho compensa tot.
    L'Erwin és una monada, jo justament ara estic teixint el bolet i també vull fer l'Erwin. Els patrons de la Lalylala son adictius ;-) Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies guapíssima!!!!
    Jo també vull fer el bolet i la pinya i el ninot de neu i el ren i ... jajajaja.
    Una abraçada molt gran i contentíssima de que tornis a publicar al blog.

    ResponElimina