dilluns, 25 de gener del 2016

CÉRVOL HEINZ

Aquest cop li ha tocat el torn a cérvol Heinz, patró de la Lalylala, de la fornada de four season series winter, sota petició de la meva filla, diu que és seu, així que vaig aprofitar per fer-li fotos abans que desaparegui a la seva habitació plena de nines.

Esta vez le ha tocado el turno a ciervo Heinz, creado por Lalylala, de la hornada de four seasons series winter, bajo petición de mi hija, dice que es suyo, así que aprovecharé para hacerle fotos antes de que desaparezca en su habitación llena de muñecos.


 





2 comentaris:

  1. Són xulíssims!! Jo tinc moltes ganes de teixir algun d'ells!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que són súper gustosos de fer, ja tinc ganes de veure els de Primavera.
      Petons

      Elimina