diumenge, 3 de gener del 2016

NINOT DE NEU SIMÓN

Primer de tot desitjar un BON ANY A TOTHOM!!!!!!

Últimament m'ha donat pel ganxet, m'encanta quan la casa està en silenci asseure'm al sofà i començar fer ganxet, em relaxa i de mica en mica vaig augmentar la família de ninots. Ara li ha tocat el torn al Ninot de Neu Simón, patró de lalylala, de la fornada de 4 seasons series winter a l'igual que la Gla Erwin, que vaig fer fa poc, ara ja poden jugar junts.


Antes que nada desear un BUEN AÑO A TODO EL MUNDO!!!!!!

Últimamente me ha dado por el ganchillo, me encanta cuando la casa está en silencio sentarme en el sofá y empezar hacer ganchillo, me relaja y poco a poco voy aumentando la familia de muñecos. Ahora le ha tocado el turno al Muñeco de Nieve Simón, de la hornada de 4 seasons series winter, patrón de Lalylala, al igual que la bellota Erwin, que hice hace poco, ahora ya pueden jugar juntos.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada