diumenge, 28 de gener del 2018

PRÒPOSITS COSTURILS

Aquest any m'hagués agradat molt participar en el repte que ha proposat Las marujas de peluchona, però es que la majoria d'aquests projectes haguessin anat de cap a la bossa dels UFOS o PIA, així que, en el seu lloc, he decidit treure els projectes de la bossa i durant un any, acabar algun ... digueu-me il·lusa però la bossa cada vegada va creixent més i no pot ser, així que aquí van els meus PIA que enguany han de sortir a la llum, si no són tots, amb la meitat ja em conformo.

Este año me hubiera gustado mucho participar en el reto que ha propuesto Las marujas de peluchona, pero se que la mayoría de esos proyectos hubieran ido de cabeza a la bolsa de los UFOS o PIA, así que en su lugar he decidios sacar los proyectos de la bolsa y durante un año, acabar alguno ... llamarme ilusa pero la bolsa cada vez va creciendo más y no puede ser, así que aquí van mis PIA que este año tienen que salir a la luz, si no son todos por lo menos la mitad.









4 comentaris:

  1. Ostres doncs ara m'has fet pensar que jo també en tinc una bona bossa!M'has remogut la mala consciència ajajaja Hauré de posar-me a la feina jo també. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJA!! No era la meva intenció ehhh, però la meva bossa cada vegada va en augment i no pot ser.

      Elimina
  2. jajaa yo también tengo proyectos por acabar jejeje me pondré me pondré !!! con telas que tengo...jajajja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pero tu los haces en un pis pas, yo hay veces que prefiero empezar otro ;)

      Elimina