diumenge, 25 de febrer del 2018

MOTXILLA

Ja fa un temps em va tocar aquesta loneta a TEIXITS BASCOMPTE i no sabia molt bé a quin projecte destinar-la, fins que vaig veure aquesta motxilla al blog de Srta Piziretta i ho vaig tindre clar, he fet uns petits afegits que a mi particularment, fan que aquesta motxilla sigui més pràctica, com la butxaca invisible del darrere i una petita nansa a dins per penjar les claus o algun necesser.

Ya hace un tiempo me tocó este tejido de loneta en TEIXITS BASCOMPTE y no sabía muy bien a qué proyecto destinarla, hasta que vi esta mochila en el blog de Srta Piziretta y lo tuve claro, he realizado unos pequeños añadidos que para mi, hacen que esta mochila sea más práctica, como un bolsillo invisible por detrás y una pequeña argolla dentro para colgar las llaves o algún neceser.







4 comentaris:

  1. Ha quedat super xula i és que la tela ja té molta vida. JO que sóc fan de les motxilles em sembla més que pràctic. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa, en aquest cas la tela ho fa tot ;)

      Elimina
  2. Dons t'ha quedat fantàstica!!! la butxaca de la part de radera es molt bona idea. Amb el teu permís estic fent un vol pel teu blog. Fas coses precioses.
    Felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies bonica!!!
      La veritat que la butxaca de radera va molt, per a guardar el telf. i els calerons ... que depen d'on siguis volen!!!
      Una abraçada.

      Elimina