diumenge, 29 d’octubre del 2017

INTERCANVI ESTIUENC

Ja ser que l'estiu s'ha acabat, però fins fa poc no vaig poder enviar uns regalets i un intercanvi amb AIKAMAKU, m'encanta tot el que fa i tinc pendent de fer el Cargo Duffle que té.
Em va demanar un amigurumi de la PICA PAU, el que no sabia, és que era per un dels seus bebes, en quan vaig saber que en portava dos, no vaig estar dispossada a que el compartissin, així que li vaig fer un altre i uns regalets per als nounats, total ja possats a enviar-ho tard, doncs com a més regals millor.

Ya se que el verano ha terminado, pero hasta hace poco no pude enviar unos regalitos y un intercambio con AIKAMAKU, me encanta todo lo que hace y tengo pendiente de hacer el Cargo Duffle que tiene.
Me pidió un amigurumi de la PICA PAU, lo que no sabía, es que era para uno de sus bebes, en cuando supe que llevaba dos, no estuve dispuesta a que lo compartieran, así que le hice otro y unos regalitos para los recién nacidos, total ya puestos a enviarlo tarde, pues contra más regalos mejor.











2 comentaris:

  1. Doncs segur que en va quedar encantada! Ja se sap que les coses bones sempre es fan esperar. A més a més la idea de fer un nino per cadascun em sembla una molt bona pensada. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que ja hauran de compartir moltes coses, i com a total ja l'hi enviava tard, ja que no venia d'unes setmanes més o menys.

      Un petó

      Elimina