diumenge, 4 de març del 2018

MONOGRÀFIC VESTIT A EL CALAIX

Ja fa uns dies que vaig acabar de fer les bores al vestit que vam fer en un monogràfic al Novembre a la botiga de "El Calaix" ... si ja ho se el vaig cosir al Novembre i no l'he acabat fins ara ... jejeje però és que no se com m'ho monto que acabar les coses sempre em fa mandra, espero no ser l'única. 

Ya hace unos días que acabé de hacer los bajos del vestido que hicimos a modo de monográfico en Noviembre en la tienda de "El Calaix" .. si ya lo se, que lo empece en Noviembre i no lo he acabado hasta ahora ... pero es que no se como me lo monto que acabar las cosas siempre me da pereza, espero no ser la única.



Aquí a la perxa

4 comentaris:

  1. Molt xulo! No sé per què me l'imaginava diferent amb relleno, però m'ha agradat moltíssim. I a més fa cara de ser molt còmode. No ets l'única a qui li dóna peresa terminar les coses, creu-me, jajaja. ;-)
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! A mi el resultat cada dia m'agrada més.
      Jo sóc de les que abans d'acabar alguna cosa prefereixos començar un altre ... tot un cas, ho sé.

      Elimina
  2. Queda xulissim m'encanta! A vegades acabar els petits detalls són els que fan més peresa. Jo tinc una bossa plena de projectes mig mig i en un només li falta fer la vora . Així que jo m'identifico. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapíssima!!!
      JAJAJA!!! No em parlit de projectes a mig fer, que tinc una bossa que cada dia creix més.
      Una abraçada.

      Elimina