dilluns, 2 d’abril del 2018

HAPPY EASTER

Bona Pasqua a tothom!!!!
I per fi un altre propòsit costuril incabat acabat!!! 
Aquest cop li ha tocat al nº 7 i quin millor moment que ara que és Pasqua, per acabar aquest amigurumi tan bonic de LALYLALA i ja que estava amb fils i ganxet que millor que acompanya aquest conillet que amb un ou, també de LALYLALA fet en forma de CAL

Feliz Pascua a todo el mundo!!!
Y por fin otro propósito costuril inacabado acabado!!!
Esta vez le ha tocado al nº 7 y que mejor momento que ahora que es Pascua, para acabar este amigurumi tan bonito de LALYLALA y ya que tenía las lanas y el ganchillo en la mano, que mejor que acompañar a este conejito con un huevo de Pascua, también de LALYLALA en forma de CAL







4 comentaris:

  1. Quina monada els dos junts! m'encanta com ha quedat! Ben fet això d'anar acabant projectes a mitges hauré de posar mans a la meva bossa! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo dels projectes és un dels pròposits d'aquest any ... que jo vaig acumulant i després tot a mig fer.
      Una abraçada

      Elimina
  2. Aquest conillet és un dels meus amigurumis preferits de Lalylala. T'ha quedat preciós! Amb l'ou els dos fan una parella molt primaveral. :-)
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa.
      Jo tinc predilecció per aquesta dissenyadora ... tinc pendent de fer el gran que té una flor a punt de creu a la panxa ... però no acabo de trobar el moment.
      Una abraçada

      Elimina